Често задавани въпроси (FAQ)

?
Онлайн магазина автоматично прави регистрация след първата поръчка. Какво става, ако не желая да бъда регистриран потребител, но сайта не ми позволява да завърша поръчката си?

Платформата е създадена единствено за улеснение на пазаруващия - данните се запаметяват и попълват автоматично при следваща поръчка, може да се следи история на поръчките и да се правят редакции по профила.

 

При първа поръчка в магазина се изпращат 2 имейла към клиента:
1) за успешно направена поръчка при нас
2) възможност за създаване на клиентски профил в нашия онлайн магазин

Ако Вие игнорирате имейл 2 и не създадете клиентски профил, то няма проблем да направите следващата си поръчка като гост на магазина.

Когато обаче Вие кликнете на линка в имейл 2 и активирате свой профил, то тогава Вие задавате парола за него. При следваща поръчка системата задължително изисква вход в клиентския Ви профил. Ако отново желаете да направите поръчка като гост, то тогава тя трябва да е с различен имейл адрес от вече съществуващия в създадения клиентски профил.

?
Колко дни отнема обработката на поръчка?

Стараем се да изпълняваме поръчките своевременно.

Когато обстоятелствата позволяват - изпращаме още в деня на приемането им.

Обработката отнема от два до три работни дни. 

?
Мога ли да поръчам метраж, различен от цяло число? Например : 1,50м от даден плат?

Онлайн магазина позволява поръчки само в цели числа. 

Количество - 1 бр = 1 линеен метър

Количество 10 бр = 10 линейни метра

 

 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас